نوشته شده توسط : samiM

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی زمستان 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهایتور دبی بهمن 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی فوری و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک فراری دبی,پارک فراری در دبی,پارک های دبی,دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان از هتل های 5 ستاره منطقه داون تاون دبی می باشد که متشکل از 285 اتاق 2 و 3 تخته می باشد. اتاق های این هتل بسیار تمیز هستند و شیشه های آن دوجداره است و مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تعطیلات بهمن 94 به راحتی بدون هیچ گونه سر و صدایی استراحت کنند.

هتل دی میدان دبی

هم چنین اتاق ها شامل تمام امکانات رفاهی لازم از جمله یخچال , تلویزیون ال سی دی , سشوار , حمام , روم سرویس 24 ساعته و... می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , میز بیلیارد , زمین گلف , زمین بازی کودکان , اسب سواری و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی زمستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

هتل دی میدان دبی

 

هتل دی میدان دبی

 

 

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافران تور دبی نوروز 95 امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی 95 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره در دبی,هتل دی میدان دبی,هتل جبل علی دبی,لیست هتل های 5 ستاره در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

هتل سنت جورج دبی

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی زمستان 94 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

هتل سنت جورج دبی

مهمانان عزیز تور دبی دی ماه 94 این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

هتل سنت جورج دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی , هتل سنت جورج , موقعیت هتل سنت جورج دبی , هتل سنت جورج دبي , عکسهای هتل سنت جورج دبی , عکس هتل سنت جورج دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی هتلی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد و از جاذبه های معروف دبی که نزدیک به این هتل می باشد می توان به برج ساعت دبی و آبنمای دبی اشاره کرد. این هتل دارای 138 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد و به سبک روسی ساخته شده است ، مسافران تور دبی ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 می توانند از این امکانات هتل مسکو دبی استفاده کنند.لابی هتل به صورت یک تئاتر به سبک روسی تزئین شده است و چلچراغی کریستالی نیز در این مکان به نمایش گذاشته است. میهمانان هتل می توانند در کافه بنشینند و معماری زیبای هتل را تماشا کنند. از دیگر امکانات این هتل برای گردشگران تور دبی تعطیلات بهمن 94 ، رستوران روسی ، کافی شاپ ، باشگاه ، استخر روباز و . . . می باشد. هتل مسکو دبی به بسیاری از مراکز خرید دبی نزدیک می باشد. هتل خدماتی را ارائه می کند که شامل خانه داری ، سالن جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی می شود. مسافران تور دبی بهمن 94 می توانند سوغاتی سفر خود را از فروشگاه هتل مسکو دبی خریداری کنند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مسکو دبی,هتل مسکو ,هتل مسکو دبی عکس,هتل مسکو دبي,رزرو هتل مسکو دبی,عکس های هتل مسکو دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

 

هتل فورچون پرال دبی

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی بهمن 94که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره فورچون پرال دبی,هتل فورچون پرل دبی,هتل فورچون پرل دبي,هتل فورچون پرل در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل فرچون گرند دبی

هتل فرچون گرند دبی هتلی 4 ستاره در دبی می باشد که در وسط این شهر است که اتاق های آن راحت و مجهز به تمام امکانات هتلداری می باشد که عبارتند از تلویزیون، مبلمان مدرن با دکوراسیون روز دنیا که در 97 اتاق آن به چشم می خورد . این هتل دارای رستوران و تریا نیز می باشد که انواع دسر و غذا در آن سرو می شود و آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی دی ماه 94 که درهتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می باشد . این هتل نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر می باشد و تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از دیگز امکانات این هتل می توان به استخر روباز ، سونا ، سالن بدنسازی، بیلیارد ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خدمات خانه داری ، رستوران ، آسانسور ، گاوصندق ، سیستم تهویه و . . . که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94فراهم شده است . همچنین قابل ذکر است برای افرادی که در هتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می توانند از فروشگاه این هتل برای خرید سوغاتی سفر استفاده کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره فرچون گرند دبی , هتل فرچون گرند دبی , هتل فورچون گراند دبی , عکس هتل فورچون گرند دبی , امکانات هتل فورچون گرند دبی , موقعیت هتل فورچون گرند دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 390 اتاق راحت و مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری می باشد که عبارتند از سیستم تهویه ، حمام ، تلویزیون و . . . می باشد .رفتن به مرکز خرید برجمان برای مسافران تور دبی دی ماه 94 از هتل پارک رجیس کریس کین دبی به راحتی امکان پذیر است . در طبقه 19 هتل رستورانی وجود دارد که نمایی زیبا از شهر دبی را می توان مشاهده کرد در این رستوران انواع غذاهای آسیایی سرو می شود، همچنین رستورانی با نام لی متر در هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین الملی برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که در هتل پارک رجیس کریس کین دبی اقامت دارند سرو می شود. موزه دبی و بازار بر دبی به هتل نزدیک می باشد . از دیگر امکانات دبی می توان به سونا ، استخر ، مرکز بدنسازی ، حمام ترکی ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری ازکودک ،اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارکینگ ، سیستم امنیتی و . . . می باشد که گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند از این امکانات استفاده کنند و سفری خوب را در هتل پارک رجیس کریس کین دبی تجربه کنند.

 

 

 

هتل فرچون گرند دبی

هتل فرچون گرند دبی هتلی 4 ستاره در دبی می باشد که در وسط این شهر است که اتاق های آن راحت و مجهز به تمام امکانات هتلداری می باشد که عبارتند از تلویزیون، مبلمان مدرن با دکوراسیون روز دنیا که در 97 اتاق آن به چشم می خورد . این هتل دارای رستوران و تریا نیز می باشد که انواع دسر و غذا در آن سرو می شود و آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94که درهتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می باشد . این هتل نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر می باشد و تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از دیگز امکانات این هتل می توان به استخر روباز ، سونا ، سالن بدنسازی، بیلیارد ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خدمات خانه داری ، رستوران ، آسانسور ، گاوصندق ، سیستم تهویه و . . . که برای میهمانان تور زمستانی دبی فراهم شده است . همچنین قابل ذکر است برای افرادی که در هتل فرچون گرند دبی اقامت دارند می توانند از فروشگاه این هتل برای خرید سوغاتی سفر استفاده کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل فرچون گرند دبی,هتل پارک رجیس کریس کین دبی,امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی,امکانات هتل فرچون گرند دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی برای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 


 

رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی آذر 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی, بهترین رستوران های ایرانی دبی , معرفی رستوران های ایرانی دبی, لیست رستوران های ایرانی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی هتلی 4 ستاره واقع در منطقه دیره دبی می باشد و همچنین نزدیک به میدان ساعت و در خیابان مهم و شلوغ الرقه می باشد . این هتل دارای 178 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات به روز هتلداری می باشد ، همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ایستگاه مترو بوده و رفت و آمد را برای گردشگران تور دبی راحت کرده است . فاصله فرودگاه تا هتل آواری دبی 5 کیلومتر می باشد و هتل داراای خدمات رایگان رفت و برگشت میهمانان خود به پارک ساحلی الممروز و تعدادی مرکز خرید می باشد .از امکانات مهم این هتل می توان به تهویه ، گرمایش ، ماسااژ ، باشگاه بدن سازی ، استخر روباز ، صندق امانات و همچنین برای مسافران تور دبی که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را ارئه می کنن دد . شما می توانید با اقامت در هتل آواری دبی یک سفر به یاد ماندنی در دبی را تجربه کنید .

 

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی هتلی 4 ستاره واقع در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که دارای 1010 اتاق می باشد که مجهزند به بهترین امکانات روز هتلداری و همچنین قابل ذکر است که این هتل برای مسافرانی که با کودک خود سفر میکنند اگر کودک زیر 3 سال باشد رایگان در نظر گرفته می شود . هتل گلوریا دبی یک خروجی مخصوص به سمت مترو دارد که گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند . از امکانات قابل ذکر هتل می توان به اتاق جلسه ، صرافی ، پارکینگ ، فروشگاه ، صندق امانات ، استخر روباز ، باشگاه بدن سازی ، زمین گلف ، سونا و جکوزی و . . . اشاره کرد .

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره دبی , هتل های 4 ستاره دبی , هتلهای 4 ستاره دبی , لیست هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری برای میهمانان تور دبی آذر 94 می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی پاییز 94  می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برایگردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل  برای میهمانان تور دبی دی ماه 94 می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94  فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبی برای مسافران تور دبی زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی , هتل های 5 ستاره دبی , بهترین هتل های 5 ستاره دبی , هتل 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . افرادی که با توردبی سفر می کنند آنچه در بازار به چشم می بینند گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی پاییز 94  جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازار طلا در دبی , دبی فستیوال سیتی ,مرکز خرید دبی مال, مرکز خرید مرکاتو دبی ,مرکز خرید امارات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 1144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

مرکز خرید الواحه دبی

مرکز خرید الواحه دبی مجموعه ای تجاری شامل 70 فروشگاه در 4 طبقه می باشد که در سال 2009 بازسازی شده و دوباره بازگشایی گشته است وبین مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 معروف است، دلیل بازسازی این مرکز خرید آتش سوزی ۀن در سال 2005 می باشد. بعد از بازگشایی مجدد آن این مرکز خرید به یکی از بهترین مجموعه های تجاری دبی تبدیل شد . مرکز خرید الواحه دبی پذیرای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشند ، آنها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی مجموعه ای تجاری که شامل 48 دفتر تجاری و تفریحی در دو طبقه می باشد که در سال 200 در جاده شیخ زاید دبی تاسیس گردید. مسافران تور دبی آذر 94 بدانید که فاصله فرودگاه تا این مرکز خرید 15 دقیقه می باشد و 20 دقیقه تا منطقه آزاد جبل علی فاصله دارد. مساافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 می توانند به مرکز خرید مزایا دبی رفته و کالاهایی با قیمت ارزان را خریداری کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی, مرکز خرید در دبی , بهترین مراکز خرید در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

بازارهای معروف دبی

 مرکز خرید کرامه واقع در منطقه کرامه شهر دبی با داشتن چندین مجموعه فروشگاهی کنار هم بخاطر داشتن برچسب قیمت بانرخ 10 تا 25 درهم ایرانیان زیادی را برای خرید سوغات به این بازار می کشاند.در اين مرکز خرید دبی، کالاهايی مانند لباس و پوشاک، کيف و کفش، اسباب بازی، صنايع دستی، کالاهای تزئينی و برخی ديگر از کالاها به خريداران تور دبی عرضه می شود که یکی از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.

 

 

بازار مرشد دبی واقع در ناحیه دیره یکی از بهترین و ارزان ترین بازارها نزد ایرانیان برای خرید مایحتاج و سوغات می باشد. داخل بازار مرشد چند بازارچه است که کالاها و اجناس جزئی و کلی برای فروش عرضه میشود. در بازار مرشد هر نوع کالا و اجناسی را با قيمت مناسب میتوان در تور دبی 94 خریداری کرد. اکثرغرفه های بازار مرشد متعلق به ايرانيان ساکن در دبی است. 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است مسافرین تور دبی از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را میتوانند پیدا کنند. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. خرید از این بازار را در تور لحظه آخری دبی از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل برج العرب مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی تور دبی خود برای یک اقامت بی همتا در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد که برای مسافرین تور دبی بسیار جذاب می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی پاییز 94 برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

هتل کاپتورن دبی یکی از هتل های معروف در دبی است که رتبه ی ۴ ستاره دارد و در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. تعداد اتاق ها و سوییت های هتل ۱۸۸ واحد است که همه دارای امکانات و شرایط خوبی هستند.بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را پیش روی مسافرین تور دبی باز می کنند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از ۴ رستوران و آب میوه سرای هتل استفاده کنید.منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.برای استفاده از باشگاه خانم ها و آقایان به طور مجزا دارای محدودیت ساعت دارند بنابراین برنامه ی استفاده از امکانات را از هتل جویا شوید. استخر سرپوشیده ی هتل یکی از بخش هایی است که در فصول سرد مخصوصا زمستان توسط مسافرین تور دبی پر رونق تر می شود.

 دیگر امکانات هتل برای مسافرین تور دبی مهر 94 شامل :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و.. می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاپتورن دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد